joi, 6 aprilie 2017

Sa ne cunoastem mai bine..





           Numele meu este Badea Madalina-Elena. M-am nascut pe data de 23 august(vara) ,lucru ce face sa iubesc acest anotimp.   Sunt nascuta in Judetul Buzau,un oras mic de care sunt tare mandra.
       
        Ma pot descrie ca fiind o fire sociabila si prietenoasa,dornica de a-i ajuta pe cei din jurul meu .Sunt studenta la facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei,unde am venit la profilul de Psihopedagogie Speciala pentru a oferi oamenilor cu nevoi speciale ajutor dupa terminarea studiilor.Cel mai mult imi place sa ii ajut pe cei din jurul meu,asta ma face cel mai fericita cand pot oferi persoanelor aflate in dificultate si nu numai ajutorul de care au nevoie.
      
       Imi place sa invat tot timpul lucruri noi,sa ma cultiv tot timpul cu tot felul de experinte,iar de aceea pe timpul facultatii am ales sa descopar altceva decat ramura psihologiei si anume profilul de contabilitate. Insa nu doresc sa urmez aceasta cariera ,deoarece mie imi plac foarte mult copiii si doresc sa devin profesor. Datorita ambitiei care ma reprezinta reusesc sa am succes atat pe plan profesional cat si la facultate. 

      Ca si hobby-uri ,pot spune ca cel mai mult imi place sa citesc,sa dansez,sa calatoresc si sa descopar tot timpul lucruri noi.