duminică, 28 mai 2017

Tehnologii in Educatie





                                               Elearning-ul in Romania


         Elearning.Romania este un program naţional care îşi propune creşterea calităţii şi eficienţei în educaţia asistată de calculator, prin oferirea de suport teoretic, prin diseminarea bunelor practici şi a experienţelor locale în elearning, prin informarea continuă cu privire la iniţiativele şi evenimentele semnificative din domeniu, prin promovarea celor mai bune soluţii, sisteme şi servicii pentru elearning. Platforma elearning.ro cuprinde materiale, articole, studii, anunţuri şi informaţii actuale în domeniul utilizării noilor tehnologii ale informaţiei şi comunicării în educaţie.

       Asemenea oricărei industrii aflate în plină dezvoltare, eLearning-ul manifestă numeroase tendințe prin care se profilează schimbările și îmbunătățirile viitoare din acest domeniu. Unele dintre aceste tendințe se află într-o continuare firească a caracteristicilor deja existente, în timp ce altele sunt bazate pe noile tehnologii și accesorii care apar pe piață.
      Odată cu avansul tehnologic, informatizarea procesului de învățare se poate releva ca fiind insuficientă din punct de vedere al accesibilității. Telefoanele și tabletele (utilizate de un număr crescând de oameni) îndeplinesc majoritatea funcțiilor unui calculator și au, în plus, calitatea de a fi portabile. Industria eLearning-ului întâmpină imperativul de a ține pasul cu această evoluție, în așa fel încât beneficiile acesteia să nu fie anulate de progresul din domeniul tehnic. Astfel, una dintre cele mai accentuate tendințe este aceea de a evolua spre m-learning, învățarea folosind telefonul mobil sau orice alt dispozitiv de care dispune cursantul.
       Pentru a înlătura monotonia instrucției într-un cadru tradițional, elementele specifice jocurilor video sunt introduse într-o măsură din ce în ce mai mare în sistemele de tip eLearning. Procesul de învățare este astfel ușurat, iar viteza de asimilare a informațiilor crește. În acest sens, aplicațiile computerizate menite să transmită anumite informații sunt structurate pe niveluri și înglobează recompense (acordarea de puncte, insigne sau monede virtuale după terminarea fiecărui nivel) pentru a menține interesul cursanților cât mai viu și a le oferi motivația necesară să parcurgă diversele module cu ușurință.


   BIBILIOGRAFIE :http://www.elearning.ro/andragogie-si-pedagogie-in-elearninghttp://www.elearning.ro/andragogie-si-pedagogie-in-elearning
  http://www.elearning.ro/tendinte-si-perspective-elearning-in-anul-2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu